onsdag 23 februari 2011

Nya boken är här....











Äntligen är nya Tilda boken här....fick den i Fredags och jag har lusläst....
åhh så mycket fint det är i den....
Men jag har även hunnit med att göra två av de nya änglarna som finns i den....
Resultatet ser ni här ovan.....
Måste nu beställa lite nya tyger och dekorationer.....
Jag gillar verkligen ängeln på första sidan...i boken...så härliga vårfärger....
Hade i går kväll ett riktigt trevligt inrednings party....
Home and living.....
mycket fina saker där.....
Jag beställde två väggord i metall och två plädar och ett kokboks ställ.....
Och tackvare att jag var värdinna och hade elva gäster så fick jag köpa fyra produkter till
halva priset....me like....
Nä nu måste jag ut och sy fler änglar....
har några ideer som måste testas...
lägger ut bilder på resultaten senare...
Ha en bra dag alla där ute...
Nettan




1 kommentar:

  1. Hej Nettan så söta dom är ,du är så duktig.
    Spännande att se va du har på gång sen hi hi
    Ha de så bra
    Kram Nettan

    SvaraRadera