torsdag 24 februari 2011

Godnatt Ängel.....







I går blev det en Godnatt Ängel....
I morse var det kallt....brrr -22 , bilen var svårstartad i morse
när jag skulle med Cajsa till tandläkaren....
Körde henne sedan till skolan och jag styrde sedan mot Valbo för att besöka
IKEA ....men dom öppnar 10 och jag var där vid 9....så det blev ett besök på
Coop där jag hittade lite böcker på rea....en bok till gubben, boken om*OZZY*
som han önskat sig och en bok till mig *Choklad*som innehåller massa smarriga recept...
Jag blev så hungrig...eftersom jag ej ätit frukost...bara kaffe..
Begav mig då äntligen till IKEA för att köpa mig en smörgås ... men där serverade dom frukost...så det blev äggröra, korv, yoghurt med hallon och en till kopp kaffe
för futtiga 20 kr....billigt och mycket gott vill jag lova.....
Kram Nettan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar