måndag 28 februari 2011

Älskade lilla pappa...du fattas mig.....

Min älskade pappa dog ifrån oss i Fredags och vi saknar dig så mycket...
Du rycktes bort aldeles för tidigt....blott 60 år....
Det är så svårt att förstå....
Varför just du??????
Jag älskar dig så mycket....
Du var ljuset i mitt mörker....
En älskad pappa och svärfar....
Morfar "Ginco" för dina barnbarn..
Det är så ofattbart....jag vill ha dig tillbaka...
Vill vakna på morgonen och upptäcka att det bara är en dröm...
Du kommer alltid att finnas kvar....i mitt hjärta...Älskar dig så...
Sov gott lilla pappa.....
Varför????????????

Nettan

5 kommentarer:

  1. Men lilla gumman jag beklagar verkligen ,förstår precis vad du går igen .
    Min mamma gick bort 1 november förra året, så nu har de gått 4 månader o jag har nog inte fattat de än... om man någonsin gör de ...saknaden är enorm .
    Känner med dej .. de finns inte ord till tröst..
    Massa kramar till dej

    SvaraRadera
  2. Det är ofattbart när någon när o kär rycks bort.
    Varma Kramar till dej.

    Lotta

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag beklagar sorgen .....
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  4. Jag är så ledsen för din skull som går igenom en tung tid nu, det är ofattbart hur ont det gör när en kär anhörig inte finns längre.
    Kram / Ann-Sofi

    SvaraRadera
  5. Tänker på dig och skickar en varm styrkekram...

    SvaraRadera