torsdag 26 januari 2012

Ny Ängel

En ny ängel är född











Kommer att dra vinnaren av ljuslyktan i kväll...så än
har ni chansen att vara med...
Jag mailar vinnaren i morgon...

I dag känns det äntligen lite bättre i magen...men inte helt återställd än...
Blev sjukskriven en vecka till...
snart så slipper jag sova på rygg...
har svårt för det..vill helsts sova på sidan eller i "framstupa sidoläge" :)
så det har blivit nätter med dålig sömn vill jag lova....

Igår fyllde min älskade pojk 16 år....konstigt vad tiden har gått fort...
Förstår inte...jag blir ju inte äldre ;) hihi...så känns det i varje fall...

Här faller snön i stora flingor i dag...mysigt..
Ha nu en underbar dag...

Kram Nettan

2 kommentarer:

  1. Men den va verkligen toppenfin ;)
    Duktig du är ,va tar du för en sån?
    Ha en fin dag och spännande med utlottningen .
    Håller tummarna .
    Kramen Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Anette :)
      Kul att du gillar mina änglar...
      Denna ängel kostar 500 men då ingår frakten :)
      Kram Nettan

      Radera