lördag 20 februari 2010

I går hände en grej....

I går förmiddag kom jag undan lindrigt sagt...åkte av vägen med min bil.Phu helt oskadd också.
Måste haft en ängel på min axel...Åkte som vanligt på väg in till stan..När jag fick möte med en lastbil..som körde så nära mig att jag fick köra ut i den oplogade kanten...bilen började snurra på vägen och jag hamnade på andra sidan....i plogvallen. Tur nog så fick jag inte möte med någon annan bil..för då hade det kanske blivit godnatt...Det kallar jag änglavakt...

1 kommentar:

  1. Hej Nettan!
    Oj, oj vilken tur du hade. När man är med ett sånt senarie tänker man efteråt vad som kunde hänt. Ja du hade Änglavakt och din (dina) ängel skyddade dig i just denna kusliga situation.
    Ha det fint och njut av livet
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera